18 Aralık 2011 Pazar

..Mehmet ZEBER
"DERT KÖŞELERİ"Nİ ERKEKLER
YÖNETİRSE /
"Dert Köşelerini Erkekler Yönetirse" mizah yazısı
bana bir arkadaşım tarafından mail olarak geldi .
Ben çok güldüm umarım beğenirsiniz.Sevgiyle..
Mehmet ZEBER

Sevgili Erkan Ağabey..
Bana yardımcı olursunuz diye size yazıyorum. Geçen gece işe giderken
kocamı her zamanki gibi evde TV seyrederken bıraktım. Arabamla daha
500 metre gitmedim ki motoru stop etti. Hayli uğraşıp çalıştıramayınca
kocamdan yardım almak için eve geri döndüm. Eve girince gözlerime
inanamadım.. Kocam komşunun kızı ile yatağımızda..Ben 32, kocam 34
yaşında komşunun kızı ise 22.. Biz 10 yıldır evliyiz..Yakalanınca
resmen çöktü ve itiraf etmek zorunda kaldı.. 6 aydır birliktelermiş.
Ne yapmalıyım lütfen bana yardım eder misiniz?..
Ayşe..

Sevgili Ayşe;
Hava soğuksa, hele bu tip kısa mesafelerde motor ısınmadan bastıysan
arabalar genelde bunu yapar. Kaputu aç yakıt borularına şöyle bir bak,
ezilme, çöküntü gibi bir şey var mı.. Manifolt bağlantılarını ve
karbüratörü gözden geçirt. Eğer bunlar sorunu çözemezler ise sorun
yakıt pompasında olabilir. Bujilere yeterli benzin gelmiyordur.
(Araban tüplü mü benzinli mi dizel mi yazmamışsın)
Sanırım yardımcı oldum,
Erkan ağabey'in..

/*............... ileti-14 Kasım 2009_23:o3
Photobucket

**************

14. 11. 2009