6 Eylül 2013 Cuma

YOK OLUŞ



aşk düştü gözümden
içimdeki dalgalarla boğuştuğun gün
anladım ,gidecektin
beni kendimle baş başa bırakıp
bu yüzden kurtardım seni benden
sessizce ardıma bile bakmadan
bıraktım seni kalbimin kıyılarına
girdiğin hiçbir denizden sağ çıkamazdın sen
aşk denizinde yüzmek boğulmayı göze almakla başlardı oysa
sen denizi seyretmeyi sevdin
bense derinine inmeyi
hiçbir martı kanat çırpmaktan yorulmadı ,dalgalara rağmen
deniz masmavi
deniz uçsuz ,bucaksız
ummanlara uzanır her bir kolu
sen uzanamazsın
çünkü sen :tanıdığım en korkak adamsın
aşk ölümle yaşam arasında ince bir çizgidir
göze alamadığın sevgiyi
gözlerimde arama artık
yaşadığını mı zannediyosun sen?
benim için öldün artık
koca bir ömür yaşa yaşayabilirsen
yok olmuşluğunla
yas bitti gönlümde
sana aşk rahmet eylesin…

ümran özdemir