15 Şubat 2013 Cuma

KAZARA



Bir burukluk var içimde
Tarifi imkansız
Korkunun dibinde,  yanıbaşımda acı
Gözlerimi aldığın günden beri bakamıyorum aynalara
Kalbime sakıncalı sözler söyleme
İçimi acıtıyorsun,  farkımda olmadan
Her defasında seninle cebelleşirken buluyorum kendimi
Neler söylüyorum bir bilsen
Yanında olmak güzel de
Sözsüz kalmak, kelimeleri dolaştırmak
O gidiyor zoruma
Bir yaprak bile kıpırdamıyor yine
İçim fırtına gemisi oysa
Rotasını şaşırdı yine
Bir bakışın en derin anlamını sunuyorum gözlerine
Kazara çarptın yüreğime
Hakimiyeti senin elinde
İster bana çevir dümenini
İstemezsen bilmiyorum nedenini
Yaktım bense bütün gemileri
Seni içimde tutamam böyle
Gideceğin yere de gelemem
Sen gitmesen
Ya da ben kalsam bir ömür yanında
Bir şey var aramızda
Anlamsızlığı  anlamlandıran
Bir sızı var şuramda
Ölmekten değil
Öldürülmekten korkuyorum
Katlediyorsun umutları
Geleceğe dair ne kaldıysa
Şimdi gidiyor,  eyvallah bile demeden
Sükun işe yaramaz
Çığlık çığlığa sevmelisin
Arkanda beni bırakmaktan korkmuyorsan, gitmelisin!
Tekerrür eden bir şey var sol yanımda
Görmezden geliyorsan gel
Yeter ki gel
Ben olduğun yerde , olduğum gibiyim
Sen gibi, aşk gibi…

Ümran ÖZDEMİR